برای رسیدن به تناسب اندام :
نوشته شده توسط : تانیا

1. مربیان تناسب اندام مورد علاقه خود را دنبال کنید

حساب های تناسب اندام را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و از آنها به عنوان انگیزه، الهام و تشویق روزانه استفاده کنید.

2. یک اپلیکیشن تناسب اندام را امتحان کنید

برنامه های تناسب اندام می توانند به شما کمک کنند تا پیشرفت خود را در نوک انگشتان خود پیگیری کنید. مورد دلخواه خود را پیدا کنید و از آن به عنوان یک ابزار مسئولیت پذیری و راهی برای دیدن آنچه کار می کند استفاده کنید. در اینجا چند برنامه خوب برای شروع وجود دارد.

3. از قبل برنامه ریزی کنید

از یکشنبه ها به عنوان روزهای آمادگی برای تغذیه سالم در تمام هفته استفاده کنید. محصولات و مواد اولیه مورد نیاز هفته را به اندازه کافی دریافت کنید.8 کاربرد اصلی پایتون

4. پاپ کورن بخورید

وقتی در حال و هوای یک میان وعده ترد هستید، پاپ کورن را امتحان کنید. این یک غذای کم کالری است که می توانید مقدار زیادی از آن بخورید و همچنین دارای مزایای اضافی فیبر است. خانگی بهترین است!

5. از مسابقات به عنوان انگیزه استفاده کنید

به 5k متعهد شوید تا انگیزه تمرین کنید. به علاوه، ممکن است متوجه شوید که انرژی جمعیت حمایت کننده واقعاً به شما انگیزه می دهد که به آهسته دویدن ادامه دهید - مدت ها بعد از مسابقه.

6. کشش، کشش، کشش

این خیلی مهم است، ما آن را سه بار گفتیم. بعد از ورزش حتماً حرکات کششی انجام دهید. اگر بتوانید عضلات خود را بعد از تمرین شل کنید، مفاصل شادی خواهید داشت که برای جلسه بعدی تعریق آماده هستند و درد کمتری خواهید داشت.

7. آن را به آرامی بالا ببرید

اگر از ورزش متنفرید، هر هفته تغییرات تدریجی ایجاد کنید. ابتدا 20 دقیقه تمرین کنید، سپس زمان خود را افزایش دهید.بهترین آموزشگاه های پیرایشگری مردانه

8. در خانه ورزش کنید

از هزینه عضویت در باشگاه و رفت و آمد صرف نظر کنید و در خانه ورزش کنید. برای دریافت ویدیوهای تمرینی کامل و تقویم تمرینی، در Get Healthy U TV به من بپیوندید.





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: